ادبستان اور تخلیقات کے مدیرِاعلیٰ رضاالحق صدیقی کا سفرنامہ،،دیکھا تیرا امریکہ،،بک کارنر،شو روم،بالمقابل اقبال لائبریری،بک سٹریٹ جہلم پاکستان نے شائع کی ہے،جسے bookcornershow room@gmail.comپر میل کر کے حاصل کیا جا سکتا ہے

تازہ تر ین


اردو کے پہلے لائیو ویب ٹی وی ،،ادبستان،،کے فیس بک پیج کو لائیک کر کے ادب کے فروغ میں ہماری مدد کریں۔ادبستان گذشتہ پانچ سال سے نشریات جاری رکھے ہوئے ہے۔https://www.facebook.com/adbistan


ADBISTAN TV

جمعرات، 2 مارچ، 2017

وہ مجھے اچھا لگتا ہے / زارا مظہر

زارا مظہر

میں دن بھر بے کل رہتی ہوں ۔ ۔ ۔ ۔ 
میں راتوں کو دیر تک جاگتی ہوں 
وہ میری قسمت میں نہیں ہے 
یہ میں ۔ ۔ ۔   جانتی ہوں

وہ کسی اور کی امانت ہے
اسکو سوچنا خیانت ہے ۔ ۔ 
پر میری چاہت میں صداقت ہے
میری محبت ۔ ۔ ۔ صرف عبادت ہے 

اسکے حِصار میں جینا اچھا لگتا ہے
اسکے احساس میں رہنا اچھا لگتا ہے
مجھے پتہ ہے یہ میرا ۔ ۔   حق نہیں ہے
مگر اس کی پرواہ کرنا اچھا لگتا ہے ۔ ۔

وہ بہت۔ ۔  بہت مجبور ہے ۔ ۔ ۔ 
رات کالی سیاہ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔گھور ہے
مصائب کی اِک شبِ دیجور ہے
سب اپنوں سے ۔ ۔ ۔ بہت دور ہے

خدا اسے خیر سے لائے ۔ ۔ ۔ ۔
سب اپنوں سے ملائے ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ 
اسے پھر سے ہنسائے ، بسائے ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ 
اسے اسکے سارے حق لوٹائے ۔ ۔ ۔ ۔

میں ۔ ۔ 
مجھے تو بس اسے اپنا کہنا اچھا لگتا ہے

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں