ادبستان اور تخلیقات کے مدیرِاعلیٰ رضاالحق صدیقی کا سفرنامہ،،دیکھا تیرا امریکہ،،بک کارنر،شو روم،بالمقابل اقبال لائبریری،بک سٹریٹ جہلم پاکستان نے شائع کی ہے،جسے bookcornershow room@gmail.comپر میل کر کے حاصل کیا جا سکتا ہے

تازہ تر ین


اردو کے پہلے لائیو ویب ٹی وی ،،ادبستان،،کے فیس بک پیج کو لائیک کر کے ادب کے فروغ میں ہماری مدد کریں۔ادبستان گذشتہ پانچ سال سے نشریات جاری رکھے ہوئے ہے۔https://www.facebook.com/adbistan


ADBISTAN TV

جمعہ، 11 اپریل، 2014

غزل ۔۔ حامد یزدانی

قفس میں اہتمام بال و پر اس نے نہیں رکھا 
کسی امکان کو پیش نظر اس نے نہیں رکھا 
جسے کہتے ہیں منزل وہ تو اک زخم مسافت ھے 
مجھے اس دشت میں گرم سفر اس نے نہیں رکھا
تو پھر کیوں میری دھڑکن کے شرارے بجھتے جاتے ہیں 
اگر یہ پاؤں میری سانس پر اس نے نہیں رکھا
میں سمجھوں گا رم سیارگاں بھی اتفاقی ھے 
بھرم میری دعاؤں کا اگر اس نے نہیں رکھا
میں بنتا جا رہا ہوں آئنوں پر رتجگے حامد 
مری پوروں میں خوابوں کا ہنر اس نے نہیں رکھا

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں