ادبستان اور تخلیقات کے مدیرِاعلیٰ رضاالحق صدیقی کا سفرنامہ،،دیکھا تیرا امریکہ،،بک کارنر،شو روم،بالمقابل اقبال لائبریری،بک سٹریٹ جہلم پاکستان نے شائع کی ہے،جسے bookcornershow room@gmail.comپر میل کر کے حاصل کیا جا سکتا ہے

تازہ تر ین


اردو کے پہلے لائیو ویب ٹی وی ،،ادبستان،،کے فیس بک پیج کو لائیک کر کے ادب کے فروغ میں ہماری مدد کریں۔ادبستان گذشتہ پانچ سال سے نشریات جاری رکھے ہوئے ہے۔https://www.facebook.com/adbistan


ADBISTAN TV

اتوار، 27 اپریل، 2014

غزل ۔۔۔۔۔ یوسف مثالی

کسی ویران جنگل میں کسی کیکر کا سایا ہوں
اوراک چادرکی صورت اپنےکانٹوں پربچھایا ہوں
مجھے تو اپنے ہی دکھ درد سے فرصت نہیں ملتی
قسم لے لو کبھی جو بھول کر بھی مسکرایا ہوں
کسی کی آس بن جانا مری فطرت میں لکھا ہے
کوئی بادل ہوںاورسوکھےہوئےکھیتوں پہ چھایاہوں
مجھے رہنا پڑے گا عمر بھر اپنے اندھیروں میں
مرا یہ جرم ہےبجھنے سے پہلے ٹمٹمایا ہوں
جو رہ رہ کر کریدہ جا رہا ہوں زخم کی صورت
کوئی بتلائے گا میں کس کی یادوں کا بقایا ہوں
میں اپنا بوجھ کب تک اپنے کاندھوں پر لیے پھرتا
جہاں سے خود کو لایا تھا وہیں پر پھینک آیا ہوں

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں