ادبستان اور تخلیقات کے مدیرِاعلیٰ رضاالحق صدیقی کا سفرنامہ،،دیکھا تیرا امریکہ،،بک کارنر،شو روم،بالمقابل اقبال لائبریری،بک سٹریٹ جہلم پاکستان نے شائع کی ہے،جسے bookcornershow room@gmail.comپر میل کر کے حاصل کیا جا سکتا ہے

تازہ تر ین


اردو کے پہلے لائیو ویب ٹی وی ،،ادبستان،،کے فیس بک پیج کو لائیک کر کے ادب کے فروغ میں ہماری مدد کریں۔ادبستان گذشتہ پانچ سال سے نشریات جاری رکھے ہوئے ہے۔https://www.facebook.com/adbistan


ADBISTAN TV

جمعرات، 15 مئی، 2014

لیاقت علی عاصم کی غزل

لیاقت علی عاصم

جانے کس زخم کی نسبت سے مجھے دیکھتا ہے
وہ غزال آج بھی وحشت سے مجھے دیکھتا ہے
میرے چہرے میں کسی اور کا چہرا تو نہیں
جانے وہ کس کی رعایت سے مجھے دیکھتا ہے
بعض اوقات میں تصویر سا ہو جاتا ہوں
بعض اوقات وہ حسرت سے مجھے دیکھتا ہے
آنکھ چُپ ہے کہ نظارا ہے بدل سکتا ہے
دل کو یہ ضد وہ محبت سے مجھے دیکھتا ہے
چاند تو چھوڑ گیا ہے مجھے عاصم لیکن
آسماں اب بھی اُسی چھت سے مجھے دیکھتا ہے

1 تبصرہ:

  1. ہے نہایت خوبصورت یہ غزل
    دیتی ہے جو دعوتِ فکر و نظر
    احمد علی برقی اعظمی

    جواب دیںحذف کریں