ادبستان اور تخلیقات کے مدیرِاعلیٰ رضاالحق صدیقی کا سفرنامہ،،دیکھا تیرا امریکہ،،بک کارنر،شو روم،بالمقابل اقبال لائبریری،بک سٹریٹ جہلم پاکستان نے شائع کی ہے،جسے bookcornershow room@gmail.comپر میل کر کے حاصل کیا جا سکتا ہے

تازہ تر ین


اردو کے پہلے لائیو ویب ٹی وی ،،ادبستان،،کے فیس بک پیج کو لائیک کر کے ادب کے فروغ میں ہماری مدد کریں۔ادبستان گذشتہ پانچ سال سے نشریات جاری رکھے ہوئے ہے۔https://www.facebook.com/adbistan


ADBISTAN TV

بدھ، 17 ستمبر، 2014

نظر کی ٹھیس سے ٹکڑوں میں بٹ گیا ہوں میں ۔۔ گلُریز‬ رُوحـانی- اَمر رُوحـانی

گلُریز‬ رُوحـانی- اَمر رُوحـانی
نظر کی ٹھیس سے ٹکڑوں میں بٹ گیا ہوں میں
کہ پور پور خراشوں سے پٹ گیا ہوں میں
تری تلاش میں خود کو الٹ پلٹ ڈالا
تجھے کرید کے خود سے لپٹ گیا ہوں میں
نہیں رہی وہ کھنک کوئی ٹھیکرے والی
نہ جانے کون سی مٹی سے اٹ گیا ہوں میں
جو ایک پھونک تفوّق کی مجھ میں پھیل گئی
اسی ہوا کے دباؤ سے پھٹ گیا ہوں میں
یہ تیری دی ہوئی طاقت ہے اے زوال مرے 
ترے عروج کے آگے بھی ڈٹ گیا ہوں میں
بس ایک دید ہی کافی ہوئی سرِ محمل
بس اک نظر میں ترا عکس رٹ گیا ہوں میں
یہ کائنات مری وسعتوں کا نقطہ ہے
یہ راز جان کے خود میں سمٹ گیا ہوں میں
ترے خرام سے خائف ہیں یہ مہ و انجم
مرے نصیب! تری رہ سے ہٹ گیا ہوں میں
نشست گاہ کے صوفوں پہ گرد بیٹھی ہے
غمِ جہاں میں زمانے سے کٹ گیا ہوں میں

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں