ادبستان اور تخلیقات کے مدیرِاعلیٰ رضاالحق صدیقی کا سفرنامہ،،دیکھا تیرا امریکہ،،بک کارنر،شو روم،بالمقابل اقبال لائبریری،بک سٹریٹ جہلم پاکستان نے شائع کی ہے،جسے bookcornershow room@gmail.comپر میل کر کے حاصل کیا جا سکتا ہے

تازہ تر ین


اردو کے پہلے لائیو ویب ٹی وی ،،ادبستان،،کے فیس بک پیج کو لائیک کر کے ادب کے فروغ میں ہماری مدد کریں۔ادبستان گذشتہ پانچ سال سے نشریات جاری رکھے ہوئے ہے۔https://www.facebook.com/adbistan


ADBISTAN TV

بدھ، 3 ستمبر، 2014

ڈال دے تو قفل کوئی پیار کی زنجیر کا .. وشمہ خاں وشمہ

وشمہ خاں وشمہ
کردیا سودا میرے ہر خواب کی تعبیر کا
گردش دوراں نے میرے پیار کی تفسیر کا
بے وفائی جب مقدر بن کے چمکے چار سو
بے اثر ہر لفظ ہوگا عشق کی تحرہر کا
یہ اندھیرے قلب کو تسکین دیتے ہیں میرے
اس لیے احسان لوں کیوں بے وجہ تنویر کا
بے وفائی سہہ کہ یہی زندہ ہوں یارو اس سے
جان سے پیارا ہے مجھ کو فیصلہ تقدیر کا
یہ تخیل مار ڈالے نہ کہیں وشمہ تجھے
ڈال دے تو قفل کوئی پیار کی زنجیر کا

3 تبصرے:

  1. کردیا سودا میرے ہر خواب کی تعبیر کا

    khub

    جواب دیںحذف کریں
  2. ڈال دے تو قفل کوئی پیار کی زنجیر کا

    جواب دیںحذف کریں
  3. Baray arsay k baad koi umda ghazal parhi. Main daway sa keh sakta hon k anay walay dino ma Washma Khan urdu shairi ka buhat bara naam ho ga. Imran Javaid

    جواب دیںحذف کریں