ادبستان اور تخلیقات کے مدیرِاعلیٰ رضاالحق صدیقی کا سفرنامہ،،دیکھا تیرا امریکہ،،بک کارنر،شو روم،بالمقابل اقبال لائبریری،بک سٹریٹ جہلم پاکستان نے شائع کی ہے،جسے bookcornershow room@gmail.comپر میل کر کے حاصل کیا جا سکتا ہے

تازہ تر ین


اردو کے پہلے لائیو ویب ٹی وی ،،ادبستان،،کے فیس بک پیج کو لائیک کر کے ادب کے فروغ میں ہماری مدد کریں۔ادبستان گذشتہ پانچ سال سے نشریات جاری رکھے ہوئے ہے۔https://www.facebook.com/adbistan


ADBISTAN TV

ہفتہ، 27 ستمبر، 2014

چاند تارے مرے پہلو میں فروزاں کردے ۔۔ راجہ اسحقٰ

راجہ اسحقٰ
اس کے وعدوں کا بھرم کھلنے پہ حیراں ہوا ہوں
اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ پریشاں ہوا ہوں
میرے ہونے کی گواہی تو اُسی نے دی تھی
اپنے دشمن سے میں نا حق ہی گریزاں ہوا ہوں
لے گیا کوئی محبت کا خریدار مجھے
تم نے دیکھا ہے میں کس شان سے ارزاں ہوا ہوں
چاند تارے مرے پہلو میں فروزاں کردے
شہرِ خوباں میں تری رات کا مہماں ہوا ہوں
موج در موج سمندر لیے پھرتا ہے مجھے
جتنا ڈوبا ہوں میں اتنا ہی نمایاں ہوا ہوں

1 تبصرہ:

  1. محترم رضاالحق صدیقی صاحب۔اس محبت کے لیے بے حد شکر گزار ہوں۔میرے لیے اعزاز ہے۔ڈھیروں دعائیں۔راجہ اسحٰق

    جواب دیںحذف کریں